louisens.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 26 vårar som följde min dröm och flög till den Turkiska rivieran i Mersin. Där gifte jag mig med min prins och lever i en dröm. Haka på mitt liv med allt blandat i min vardag som mode, relationstips m.m i sol och vacker natur!

Livets hårda resa

Kategori: Allmänt



Jag levde ett liv, där jag trodde att morgondagen var trygg och planerad. Jag levde ett liv där jag trodde att sorg skulle va glömd i min värld. 
Jag levde ett liv som gjorde ont och var hjärtkrossat förvirrande.
Jag levde ett liv där jag fick göra tunga val och som ändrade hela min livslinje...
 
Jag lever ett liv där jag nu har insett att man aldrig kan veta hur morgondagen ser ut. 
Jag lever ett liv där det som gjort ont har blivit en vacker historia. 
Jag lever ett liv där jag använder mig av mina erfarenheter från det förflutna för att bygga upp till det jag har idag och för min framtid.
Jag lever ett liv, där jag är otroligt lyckligt lottad med allt jag har runt omkring mig idag❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: