louisens.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 26 vårar som följde min dröm och flög till den Turkiska rivieran i Mersin. Där gifte jag mig med min prins och lever i en dröm. Haka på mitt liv med allt blandat i min vardag som mode, relationstips m.m i sol och vacker natur!

Bershka

Kategori: Allmänt

Vi har Bershka i Turkiet. Jag vet inte om alla vet vad det är för butik. Men känner många som älskar det! Jag älskar Bershka och jag hittar alltid något jag tycker om när jag går in där. 

Dom hade en sjukt snygg jacka som jag handlade. Det är 100 % min stil, en blandning av elegans, stilrent med tuffa inslag! 

Om jag var tvungen att välja mellan min man och denna skönhet.... 😂


Bilden tagen från internet. 

Kommentarer

  • Oliwia säger:

    Älskar också den klädkedjan! Deras jeans blir alltid mina favoriter och billiga är dem med :D

    2016-03-23 | 09:55:01
    Bloggadress: http://oliiwiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: